Dia da

Treballo, però tot i que em maregin i que vagi força despistada
i una mica més lenta del que voldría, n'estic contenta i tot i semblar-me estrany,
m'hi trobo agust, m'agrada el lloc, la llum, l'espai i quasi totes les companyes,
per no parlar dels usuaris, que quasi tots tenen el seu qué :)

No sé com anirà, però sentir-se així, et dona tranquilitat.

Avui cantava amb el cuní... ( la Marina Rossell )
una cançó que em cantava de petita, la sonada aquella :)

La mare de Déu, quan era xiqueta, tenía els cabells que semblaven seda...
ella la canta diferent, però sonava maca, cançons de fà mes de 130anys.

Espero que en faci un disc i poder sentir cançons així a casa,
quan estàs descansant o tots tranquils per aquí.

I si no buscar la música de les dançes tradicionals que ballava,
que m'apassionen.

( el móvil nou es xul.lo eh, amb llum i tot per fer fotos)
jaajajaja sóc com una vaileta.

Una senyera a cada finestra, bon día!

( Als del PAME els hi paguem el sou? em demano, per qué si hi son per gestionar demandes i per solventar problemes...
per mi ja poden seguir fent borilles o vacances... tutà )