Blocaire invisible, per a tú

Hola princesa...

t'escric aquí i t'explico el per qué... i així m'explico en general... que ja em costa :)

Quan vaig apuntar-me a blocaire invisible... tenía el dubte de si mostrar quelcom intim i personal o quelcom més divertit i frívol, que és el que em costa menys.

Però el meu amic invisible no tindría on agafar-se per fer-me el regal.
Així que vaig deixar veure el meu raconet, on m'assec tranquileta, on parlo en veu alta i m'atabalo jo sola i m'explico la vida i fins i tot históries.

Com pots veure, aquest és el lloc on vull compartir estones divertides o menys intimes i on puc expresar-me amb un tó i tarannà un tant més jovial.

( semblo una iaia decididament)

Després d'explicarme un poc... aixó es per a tú preciosa, amb un parell d'horetes de retard...

Petons !!

La Blocaire invisible que m'han regalat es : La laie

http://laie23.blogspot.com/