Roller

Sortía l'altre día a Camera Café el tema "cole",
les coleccions, els jocs que es duien i els que no...
Però sobretot, lo de ser l'últim en tenir quelcom que duia tot déu,
i que quan ho duies, ja no tocava i ningú et féia ni cas...
Em vaig fer un fart de riure...

M'enrrecordo ara de les enganxines que regalaven als bollycaos...
aquelles que eren irridescents, un cor i diverses figures...
No sóc capaç de recordar cap més, però tenía la carpeta plena...
Vàrem concidir al centre comercial de Sant Cugat, amb una princeseta,
o així s'hi comportava... duia unes rodes als talons i...
per acabar d'arrodonir-ho teníen llums i tot.

Quan una pitufa que jo em conec va veure-ho, va flipar aspirines, jajajajaja, mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
patins especialsssssssssssssssssssss.

Vés a demanar-li on els ha comprat nina i així podem mirar-ho...
no mama, ves-hi tu que em fà vergonya...
La mama, agafa la seva vergonya, se la fica a la butxaca i s'apropa a nena
i a la seva mes principesca mare... ( per no dir pijoski)

A la meva nena li encanten els patins, no em diries pas on els heu comprat...
Aps els roller... una mama de l'Apa els porta...
si de cas deixa'm el teu telefon i et faig un truc...
D'aixó fà mesos...
Abans d'ahir apareix un anunci... si compres tal paquet de producte...
et regalem aquets roller tan molons...
i ja tens a quien yo me sé....
mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que el regalennnnnnnnnnnnnnnnnn mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me'ls compres siusplau?

mama aquesta tarda m'ha dit el Pau que se'ls compra demà... i ella a buscar aquí i allà si hi eren.
I la mama quan ha anat al super també ha buscat si hi eren...
I avui els hem anat a buscar espresament.
No valen gaire pel meu gust.
Jo volía portar-los també, però millor passo.

Em diu, com podía aquella nena patinar amb aixó?
Jo no puc, necesitaré mesos per poder apendre!
Jajajajajajaaja ains filla meua, que dolça!

2 comentaris:

Alepsi ha dit...

Com portes el tema roller?? xDDDD

Ja els domines?

aiguamarina ha dit...

Nu pas, ni ganes, jajajajaja,
prefereixo seguir amb els meus patins en línea !!

Beset!