Diu...

Que si li haguessin fet a ell...
els hagués matat.

A mi em sembla molt bona idea...
no es queden sense sorpresa...
i jo em mantinc en el que penso...

Ja m'ho imagino...
de nit...
amb alevosía...

Suposo que caldrà una lot...
i que ens partitem de riure...
més que res per que ja riem ara...
ho sé, som dolents i perversos.

Però no vull ni una cosa més,
ni cal, ni els hi farà profit.

Per tant... recopilarem peces a mitjanit...
engalanat amb monedes de xocolata, que no sigui dit...
i suposo que estaràn sorpresos...
de quantes en tenen i del poc cas que els hi fan.

No son vailets, crec que toca fer les coses diferents de tant en tant...

Sí, ho sé, sóc dolenta!

Besets i que recolliu molts carmels a la cavalcada...
Intentaré escapar-m'hi...

I si hi han més follets dolents ...
que ho gaudeixin també!!

5 comentaris:

08181 ha dit...

A casa potser ha estat l'ultim any de magia, per que el marc es fa gran...

pero es una canya veure la seva cara al matí...

dErsu_ ha dit...

Llàstima, o no, que les bones idees només siguin això, idees.

aiguamarina ha dit...

Hola dersu_ , ja sé que la pregunta és tonta...però per qué només és una bona idea? ho vaig fer... :)

Unes fotos increibles,O-Tearai i molt per llegir-te, gràcies per la visita.

denke nyam :) beset!

dErsu_ ha dit...

Bé, aleshores potser no va ser tan bona idea. O, potser, és que jo he entès el que no era, que la molt bona idea era haver-lo matat, a no sé qui, per haver fet no sé que, amb nocturnitat i alevosia, dolenteria i perversió, que és com es fan aquestes coses.

Ah no ser, és clar, que sigueu una assassina confessa, que espero no sigui el cas.

Tot plegat resto confús, que prou que em plau.

aiguamarina ha dit...

Ja veig que cada cop escric més enrrebuscadament i s'enten menys, ja m'està bé per altra banda.

I si ja et plau restar confós...millor!

No seré jo la que t'ho desfaci.

Salutacions !