Pedretes

No tinc resposta encara, de la reclamació, ja veure'm, no tinc pressa.

Té les " puntes" més curtetes i realment està preciós, sembla un model,
"amol de madle", segur.

Una cosa petitona, 120gr i sembla una cucada, tot i voler quelcom més sencill,
si tinc una permanéncia, per qué no escollir un de més bó?.

Acér, fotos, música, tarjeta externa i LG, ni idea de com anirà.
L'altre... 70gr, no cam, no música, opcions en català. ( Res a veure doncs... )
Una pena que sí hi hagi el : hrvatski, suomi i d'altres que sóc incapaç d'escriure.

Quan vaig plegar, vaig pintarme les ungletes, suposo que com a supervivéncia.
Ara, suposo que per algún producte, més d'una s'ha obert i totes curtetes altre cop.

Aviat comença l'institut de nou, vull resoldre-ho tot ja.

I poguer tenir lo dels horaris laborals controlats.

Bona nit!!